What a Surprise: Amazing Ukelele


Earlier this week several teachers of the music school  am associated had our periodic meeting. One of the subjects discussed was that of the ukulele. Now don’t get me wrong each his or her own but I have always found it hard to be serious about a ukulele until I stumbled upon these videos that is.

Amazed, that’s all I will say.

And after this beautiful rendition of the Santana classic here another version of Somewhere over the Rainbow.

Are you as amazed as I was? I want to learn the ukulele as well now.

9 thoughts on “What a Surprise: Amazing Ukelele

    • Hi, thanks for that I will definitely check it out. I will get a link to your site at my other blog as well http://johnmusicnz.wordpress.com. Would you perhaps be interested in an occasional guest post (a ukulele lesson or song or video’s), of course all with proper reference back to your own site.

    • Hey hey hey Pascal,

      Nou dot is wel heel er toevallig, ik heb het net over je gehad en met name over hoe jij volgens zeggen zulke gewelige ukuleles bouwt.
      Ik werk voor de NZ Modern School of Music en een van de mensen daar is een echte ukulele fan, daarnaast is er hier een muziek zaak die zeker beniewd is naar jouw ukuleles. Het is een populair instrument hier in Niew Zeeland.

      Heb je mischien fotos van jouw ukes of een website en bouw je ze voor de verkoop?

      Vertel eens wat meer.

      Heel veel groeten aan allemaal daar.

      John

      PS hoe was je stage in Oostenrijk?

  1. hallo john,

    de ukeleles zijn nog niet van zo’n top kwaliteit dat ze de verkoop in kunnen maar ze worden steeds beter. hier een site met foto’s pascal.familieberghout.nl/#3.0
    de Firebird is de laatste.
    de telecaster is mijn eigen ukelele, prima volume in dit instrument met versterker uitgang. overigens zit in de Firebird ook een versterker uitgang.
    thuis ben ik bezig met een ukelele Gibson SG model in Baritone grote. foto’s volgen nog op mijn website wanneer hij klaar is.

    ik zit op dit moment nog in Oostenrijk. dit is mijn laatste week hier. geweldige ervaring. zou het zo weer doen.

    hoop dat je zo een beetje een idee hebt van waar ik op dit moment mee bezig ben.

    groeten pascal

    ook de groetjes aan de kids en alieke.

Leave a Reply

